Wanita Hampir Mati Akibat BERCINTA Dengan Belut


Semakin canggih teknologi, semakin sempit pula pemikiran kebanyakan manusia di zaman moden ini.

Demi mengejar populariti di laman sosial, perempuan ini sanggup melakukan perkara perkara yang boleh memalukan diri sendiri .

Zaman moden sekarang ini ialah zaman Tular ( Viral) , semuanya di hujung jari sahaja. Tersilap sedikit, aib kita semua akan tersebar luas. Fikir kan dahulu apa kesannya jika kita mahu melakukan perkara yang boleh mendatangkan malu kepada kita semua.

Seperti apa yang hendak dikongsi kan ini, demi mencari aksi Sensasi, Vlogger daripada Negara China nyaris mati apabila memasukkan belut ke dalam k3maluan nya , ketika mengadakan siaran langsung menerusi aplikasi platform haram, Tiger.

Vlogger yang bernama Zhang, sebelum itu membungkus ikan belut itu dengan menggunakan kondom dan memasukkan ke dalam k3maluan nya untuk melakukan masturbasi.


Malangnya ikan belut itu telah memasuki badan Zhang, menyebabkan Vlogger itu terpaksa di kejar kan ke Hospital.

Pembedahan terpaksa di lakukan untuk membuang ikan belut berkenaan dan Zhang di katakan hampir mati ketika prosedur berkenaan dijalankan.

Apa yang lebih malang nya, aksi keji Zhang telah dirakamkan dan video nya sudah tersebar meluas menyebabkan Anggota Polis telah mengambil tindakan ke atas nya. Zhang bersama dua puluh dua orang yang lain terlibat dalam aplikasi Tiger telah ditangkap.

Menurut laporan, aplikasi Tiger mempunyai lebih sejuta pelanggan dan memperoleh RM 822 571.00 dalam masa dua bulan beroperasi. Sejak Januari lalu, Jabatan Anti Porno China telah berjaya menutup tujuh puluh tiga Platform haram untuk LIVE streaming.
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==