Punca Sebenar Guru Agama Sumbat Terung Dan Timun Dalam Kemaluan Isterinya Disebabkan Terpengaruh Dengan Filem Dewasa.


Akibat terlampau obses dengan terung dan timun, seorang guru agama terpaksa di hadapkan ke mahkamah atas pertuduhan melakukan kekerasan rumah tangga.

Suspek bernama Rizadi 42 tahun dari daerah Deli Serdang, Medan Indonesia, didakwa atas kesalahan melakukan hubungan luar tabii termasuk mamasukkan sayuran berkenaan ke bahagian intim isterinya.

Semasa perbicaraan, isteri mangsa yang di kenali sebagai Wisda bekata, dia membuat laporan polis pada minggu lalu lantaran tidak tahan lagi dengan nafsu pelik terlampau suaminya.


Isterinya juga memaklumkan kepada mahkamah, bahawa suspek selalu menonton video dewasa terlebih dahulu sebelum memasukkan pelbagai macam sayuran ke bahagian intim beliau.

“Dia melakukannya 3 kali dalam seminggu”, kata Wisda di hadapan majlis hakim

Akibat dari kejadian itu, Wisda kini disahkan mengalami infeksi rahim. Menurut wisda lagi, prilaku suaminya itu berubah sejak lelaki itu kantoi menjalin hubungan cinta dengan wanita yang suaminya kenal melalui laman media sosial facebook.

Akhirnya, pihak hakim negeri itu memutuskan Rizadi di jatuhkan hukuman 4 tahun penjara. Sementara itu, Wisda dan 3 anaknya di letakkan di bawah pemantauan pusat perlindungan untuk rawatan pemulihan dari trauma.
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==