Masa Dapat Anak, Dalam Poket RM50 Je ! RM50 Woi Bukan RM500 – Cerita Kejayaan Lelaki Khawin Di Usia Muda Ini Mendapat 22K Shares di Facebook! Fuh Apa Rasianya


Umur 20 Tahun Anak 11 Bulan ,

Alhamdulillah sekarang unur 20 Tahun aku ada anak Kecil Gegirls , Comel , Cantik bijak macam ayah dia , Suka Tak dengar cakap , Tapi kalau suruh stop dia stop walaupun tak faham , Tak reti merangkak lju laju walaupun dah nak masuk Setahun , Bantu Aku Jadi Kuat waktu Down , Lemau , Tapi ….


waktu Aku umur 18 Tahun. Pada 2 tahun yang lepas, jiwa dan hati aku telah Set yang akan ada anak waktu aku umur 29 keatas , Sebab apa ? Sebab aku taknak bagi dia kebulur , Kebulur Anak anak ni seram tuan tuan , Lain macam takut dia , Tak macam kita kebulur ,


Punya Takut sampai jangan Fikir lngsung pasal anak , Nak Jadi Kan Cerita Jodoh 18 , Aku Dengan Isteri bekerja di Kl , Ramai yang tahu kami kerja teruk , Dalam Store , Tak Di bayar gaji , Memang Kelakar jugak time tu …

Wktu Tu Kami Dua Set Dapt anak 5 Tahun lagi , Sekali Bulan 1 2017 Dh Dapat , Aku Ni dalam Poket RM50 Je ! Rm50 Woi Bukan Rm500 …


Alhamdulillah Aku Ada 1 Ilmu Kebal Yang Aku Dapt dari Seorang Melayu Yang Berjaya , Superb Berjaya , Dia Cakap ,


” DALAM AL QURAN DAH TULIS , BUKAN SUAMI YANG JGA MAKAN MINUM ANAK ISTERI TAPI ALLAH , KITA TAK MAMPU NAK JAGA , ”

KEMUDIAN DIA SURUH AKU AMALKAN 7 AMALAN HARIAN SUPAYA TAK KEBULUR ,

Mula Aku tak caya , Aku Caya Usaha Buat Orang Berjaya , Tapi aku Dengar Seorang Guru Cakap , Jika Usaha But Orang Kaya Berjaya , Mesti Buruh Bangunan Dah Berhenti ,

Tapi Aku Cuba Jugak , Cuba Sedaya Upaya , Tak Fikir Apa Dah …Mula Mula Di Duga Dengan Tipu Helah , Kemudian Macam lagi…


Alhamdulillah Lepas Isteri Selamat Bersalin Kami Dah Start Kedai Kasut Pertama Dengan Kos Rm500 , Use Other Peoples Money Dan Berpandukan Amalan harian Tadi , Sini Aku Share Amalan

7 W WAJIB PEGANG ,

1 – WALAU SUSAH BERSEDEKAH

2 – WALAU SIBUK ZIKIR KE RASULULLAH

3 – WALAU KALUT SOLAT IKUT WAKTU

4 – WALAU TAKUT SENTIASA TAWAKAL

5 – WALAU SEORANG SENTIASA INGAT ALLAH

6 – WALAU DI BAWAH SENTIASA BERDOA

7 – WALAU MISKIN SENTIASA BACA AL QURAN

Lepas Aku Amalkan Alhamdulillah, ALLAH permudah Sikit demi Sikit dan By Proses . Dan Jangan Lupa ,

” Hassbunallah Waniakmal wakil waniaqmal maula waniaqmal nasir .. 10xkali Sehari ”

Zikir Paling Top ..

Dan Aku Nak Tegaskan , Jangan TAKUT JIKA KITA ADA ALLAH , TAKUTLAH JIKA KITA TIADA ALLAH , Allah Maha Kaya , Tiada Yang Lain Selain DiA …

Tag Pasangan Anda . Supaya Jangan stress stress , Buat 7 Tu Kalau Nak Berkehendak , Aku Percaya kalau kita buat semua untuk Allah , Tiada Yang Dapat balas Kecuali Allah , Allah Mampu balas Apa Sahaja ,

Share Jika Dapat sesuatu ,

ig – almubarakbaha_1
Nak saya bantu motivasikan Pelajar sekolah lepasan Spm ? Pm tepi

Sumber: Fb Al Mubarak
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==