“Kamu Mahu Orang Benci Saya”- Mas Idayu Mengamuk Sakan Ketika Live Program Realiti TV Indonesia (Video)


Menerusi program realiti tv D’ Academy Asia 3 yang berlangsung di Indonesia semalam, Mami Mas Idayu dilihat begitu agresif saat mengkritik persembahan Baby Shima..

Video persembahan Baby Shima


Menerusi persembahan Baby Shima ini, Mami Mas Idayu tidak berpuas hati dengan persembahan beliau yang dikatakan terlalu banyak kesalahan didalam persembahan beliau. Seolah-olah Baby shima tidak menerapkan ilmu yang selalu beliau bertanya kepada Mami Mas Idayu sebelumnya.


Video Kritikan Mas Idayu


Video kritikan Mami Mas idayu tersebut adalah positif untuk mendidik anak Malaysia untuk berjaya. Perhatikan mungkin cara beliau sedikit tegas sebagai seorang pengkritik tetapi itu mungkin cara beliau supaya Baby Shima akan ingat segala pesanan dan teguran beliau selepas ini. Ini juga kerana Baby Shima menjadi salah satu harapan Mami Mas Idayu agar berjaya di Akademi tersebut dengan menggalas nama Malaysia.

Berlaku sedikit pergaduhan antara Kak Ros dan Mami Mas Idayu. Apa yang Kak Ros lakukan dikatakan seperti ingin membuat Mami Mas Idayu dibenci kerana kritikan tegas beliau.

Kerana kritikan tegas Mami Mas Idayu ini juga, mendapat banyak kecaman dari netizen yang mungkin tidak memahami tugas Mami Mas Idayu di pentas D’ Akademi Asia 3.

Video backup Mami Mas Idayu


Di dalam video ini mengatakan bahawa segala kritikan dan hentaman dari Mas Idayu itu adalah biasa. Untuk proses pelajaran dan beliau juga mengatakan bahawa dulu saat beliau belajar, lagi teruk.. Sehingga dipukul oleh guru beliau..

Melalui video ini semua, netizen boleh menilai semula tindakan Mami Mas Idayu adalah benar atau tidak. Segalanya untuk nama Malaysia.

Semoga Baby Shima terus berjaya serta Mami Mas Idayu tidak putus asa untuk mendidik.

BACA JUGA: Remaja 15 Tahun Digilir 20 Lelaki Sampai Pagi..
BACA JUGA: Nikmat Sedap Sesaat Berubah Jadi Tragedi NGERI Bagi Wanita Ini..!!
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==